Alpmom__ bende ilk gebeliğimde erken doğum yaptım. Şimdi 26.haftada doğum yaptım filan yazanları görünce haftamla uyumlu olduğu için panikliyorum ya bende doğurursam diye. Ne rahatsızlık yasasam acaba doğum mu başladı millet doğurmuş bu haftada diyorum. Tamam onlarda haklı belki herkesin başına gelebilir ama her olumsuzlukta paylaşılmamalı