Leylaaa_46 3,5 yıl önce sezaryen oldum bebeğimin eşi aşağida olduğu için mecbur sezaryen oldum . 4 cm açıklık vardı yoksa suyum geldiğinde . Bunda normal istiyorum olur mu acaba . Yapan var mı zor oluyor mu