Merhabalar hamile anneler.
24 haftalık olduk şükür. Son 3 4 günden beri göz ağrısı yanması yaşiyorum çok rahatsiz oluyorum gözlerimi sıkıca kırpırdatarak kırpırtıyorum .araştirdım tansiyon diye çikti Sonra hemen doktoruma söyledim Tansiyon olabilir gebelikte tansiyon çok tehlikeli dedi .sürekli tansiyonumu ölçüyorum .bu durumu yaşayan varmi ?