Tutaste_ benimde ara ara sancılarım oluyor özellikle sağa yada sola dönmek istediğim zaman biraz endişelendim diğer hamileliklerimde böyle olmamıştı çocuklar küçük diye de hastaneye gitmek istemedim sıcak olduğu için ama tedirgin oldum yaşayan var mı normal mi diye