Irmm2816 Umrecam 9 hafta 5 günlüğüm hala ara ara bulantı hissim oluyor özellikle yemek yedikten sonra prilam kullanıyorum o biraz iyi geliyor
Merryy Umrecam bende 8+1 im c.tesi doktorum prilam yazmış onu kullanıyorum sabah akşam beni baya rahatlattı dün kahvaltı hazırlarken tekrar bulantım oldu ama geçti çok şükür
Mlsaa99 Kız 18 haftalığım az once istifra ettim bir de kız cocuklari daha cok kusturur derlerdi oğlumun masallahi var resmen🥹
elif475475 Umrecam benim 11 de bitmişti ilk oğlumda, inşallah bunda da bir haftaya biter. Bulantı aşırı halsizlik de yapıyor maalesef