Sumeyra96 İyi geceler hanımlar arkadaşım pazar günü kan verdi 196 çıktı perşembe tekrar verdi 247 çıkmış çok endişeli şuan böyle düzensiz bi artış olup sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu acaba
SM5534 Sumeyra96 öncelikle geçmiş olsun az ilerliyorsa kimyasal gebelik olabilir benimde öyle az artış olmuştu kimyasal gebelik yaşamıştım bence doktora gitsin