Anneler 16 haftalık hamileyim 3 tane doktorda erkek dedi ama ben hep kız hissediyorum bir oğlum var o duyguyuda tatmak istiyorum. Sizce yanılma yada değişiklik olurmu başına gelen varmı internette cok cıkıyor karsıma erkek dediler kız oldu kız deiler erkkek oldu en başı sağlıklı olsunlar tabiki ama insan oğlu ☺️