Cerosss1 Yani çevrem devleti şöyle böyle diye herkes kötüledi ama baya iyi dokturum bence bi deneyin durumunuzda elverişli değilse, benim imkanımda var ama gerek yok o kadar para bayilmaya, zaten ilerleyen haftalarda doktor nasıl bir süreç olacağını anlatıyor şuan daha baslardayiz benimde 17 haftalık ben normal doğumdan korktuğum için belki doğumu özelde yaparım devlet mecbur olmadıkça sezeryan yapmaz herhalde..