21 haftalık gebeyim 3 gündür bel ağrısı çekiyorum belim eğrildi kambur pozisyonuna geldim düzelmeyecek diye korkuyorum ağrılarım hafif azaldı sadece bel fıtığından dolayı belimden bacağıma ağrı gidiyor onun acısını hissediyorum başına gelen var mı ? Durum nasıl gelişti neler yaptınız, çok korkuyorum lütfen yardımcı olun