Kayraninnannesi Normalde kullanıyorum ikisi de bitti, bir sonraki randevum 4 Ağustos. Yani baya bi var. İlaç yazdırmak için sizce gideyim mi? yoksa içmesem birşey olur mu? veya doktora gitmeden eczaneden alabilir miyim
alyamm_33 Kayraninnannesi tabii ki de çok önemli vitaminler alınmalı kaç haftalıksınız ben de sizin gibi yapmıştım 10 gün kullanmamıştım çocuk 10 gün geride kalmıştı balık yağı öneriyorum ben de çok güzel kilo yapıyor bebişte
myavocado Kayraninnannesi baya zaman varmış kontrole o kadar süre kullanmamazlık etmeyin, sağlık ocağı filan da yazar belki
Booksandcats Yazdırmadan da eczaneden alabiliyorsunuz ben o şekilde aldım bugün 😊 ödeme çıkıyor sadece o da çok pahalı değil