leylos01 Kızlar 17+6 haftalığız 2 gündür kasığımda ve belimde ağrı var yani iş falan da yapmadım dinleniyorum sürekli yarın hastaneye gideceğim de sizce normal mi yoksa korkmalı mıyım?
Nhrr leylos01 magnezyum kullanıyor musunuz eğer baslamadiysaniz doktorunuza bir danışın isterseniz. Ağrılara iyi geliyor çünkü.
YesimAykut leylos01 bende de oluyor canım iki gündür, 16 haftalığım sancı gibi belime ayaklarıma karnıma vuruyor, hiç iş de yapmadım, bugün doktora gittim iyi dedi bebiş 190gr geldi
Seddda leylos01 bende korkmuştum bazı haftalarda ara ara oluyormuş bebeğin büyümesiyle ilgili sanırım 😊
leylos01 Nhrr magnezyum yazmadı daha d vitamini kan ilacı bide demir ilacı yazdı benim mi istemem gerekiyor peki yoksa bi daha gittiğimde o yazar mı
Nhrr leylos01 ağrılarınızi söylerseniz yazar zaten yine de söyleyin siz magnezyum takviyesi almalı mıyım diye belki degerinize bakıp öyle verir.