Kızlar merhaba adetim gecikti, ben gebelikten şüphelenmiştim, bugün test yaptım fakat negatif. Sanırım çıksaydı çıkardı diye düşünüyorum o sebeple adet söktürücü bir şeyler önerebilir misiniz çünkü aşırı gerginim, aşırı şişim, aşırı midem bulanıyor hani bi an önce olayım kurtulayım ya bi arada batma oluyo falan ha geldi gelecek diyip sürekli lavaboya gidiyorum beyaz akıntıdan başka bir şey yok…