Kizlar bugün doktora gittim programa göre 6+3 ama ultrasonda 5+5 görünüyor üstteki resim de kese olduğu net gayet güzel rahim üstüne yerleşmiş dedi ama alttaki resim için keseye de benziyor kanama alanı da olabilir dedi 9 temmuzda gittiğimde bir tane kese vardı ve böyle bı görüntü yoktu bugün gittim böyle bı görüntü çıktı sizce kese mi ikiz annesi mi olucam yoksa kanama alanı mi 🙏🥹😁🙏🥰bu arada progestoron düşük olduğu için fitil de kullanıyorum