Melosum34 Kızlar benim ilk doğum yapıştırma ikincisi olacak inşallah buda ama ben normal dikiş istemiyorum yapıştırma istiyordum yine özelde olmuştum ilki bunu da öyle istiyorum hangi devlet hastanesi yapiyor acaba İstanbul esenlerde ikamet ediyorum
Cihangir09 Melosum34 artık nerdeyse hiç ip dikiş kullanılmıyor zaten 6 sene önce Cerrahpaşa da doğum yaptım o zaman bile ipli dikisim yoktu sadece köşelerde düğümler oluyor onlar da 40a kadar eriyip düşüyor
Melosum34 Cihangir09 arkadaşımın ve ablamın normal dikiş ve baya kaba duruyor ip çekince de aciyormus oyle diyorlar
Kaderasminn @Melosum34 ben sürekli oraya kontrole gittiğim için ilk defa sadece doğum için gelenleri kabul ediyorlarmi bilmiyorum cnm