Mutlu1i Bebek için muayene olmadım ama çeşitli şeyler için genel muayene olmak için gittiğim olmuştu. Smear testi alırken bile istersen alalım demişti ne olduğunu bile bilmiyordum 🤦🏼♀️ oda zaten akıntıdan alıyormuş bir olayı yoktu yani 😀 (devletti) ara kanamalarım olurdu bekarken onlar için hep ultrosondan baktı tabii, evlendikten sonra da bir kere alttan muayene oldum. Öyle korkunç bir şey değildi. İlişki yaşayabilen biri için gayet normal bir şey. Bebek için illa ki ayrı testler oluyordur onları bilmiyorum ama özellikle rahatsız eden iki muayene var zaten alttan ve smear. Onlar içinde korkacak bir şeyiniz olmasın kısacası 😊