denizzozkan kızlar 35+1 günlük hamileyim havalar malum 38-40 derece iç çamaşırımda ıslaklık oluyor aşırı terliyorum ama acaba ter mi yoksa azar azar suyum mu geliyor böyle bir şey mümkün mü
Hiraveannesi-61 denizzozkan bende aynı şüpheyle gittim su testi varmış onu yaptı alttan örnek aldı su değil dedi rahatladım ama sende baktır bi
Buseirgit denizzozkan benim dün geliyordu azar azar su mu, ter mi, akıntı mı anlayamamıştım. Bu sabah kontrole geldim gelen suyummuş. Oğlum şuan yanımda ☺️
denizzozkan Sevcan62 su bir anda gelmez mi akar gider tutamazsın diyor herkes sızdırması için açıklık olması gerekmez mi dün nst girdim sancım yoktu
Umutmirzainci Kayaakk eski yorumlarınıza baktım 41 de kaybetmişsiniz bi de 😟 başınız sağolsun Su bitti diye mi kaybettiniz
nazel123 Bu dönemde çok sıkıntı ya benimde dışarı çıkıp geldiğimde hep iç çamaşırımın ortası ıslak en son gittiğimde doktor suyu normal demişti ama yine de belli olmaz Allah korusun takip etmek gerek
denizzozkan nazel123 aynen öyle benimde tam ortası terden diye düşünüyorum oturduğum yerden sıcak basıyor zaten ultrasonla belli oluyordur su değil mi düm kontrolde demek azalma olsa söylerdi doktor
Kayaakk Doktor zaten mutlaka söyler düzenli kontrole gidiyorsan ama 3 4 gün içinde olan bişey tuvaletinizi yaparken rahat rahat yapıyor hissediyorsanız" rahatlamış hissi "bişeyler belki ters gidiyor olabilir aklınızda bulunsun
Mavisevgim denizzozkan suyun azalınca doktor fark eder söyler zaten. Benim de öyle ara ara oluyor doktor suyu gayet iyi dedi
Oyku60 denizzozkan canım 35 haftalık hamileyim bende iç camasirim ıslanıyor havalar çok sıcak terden diye düşünüyorum en son suyu normaldi benimde ama kontrolde sorucam Arkadaşım şey demişti içinden hafif aktığını hissedersin diye ilk benim bende tam bilmiyorum valla