Cckesra ben göbekten görmüyodum 38. Haftalarımda fln merak ettim eşime sordum evet çizgi var dedi yani tahminimce 32den sonra çıktı bende .bide kız çocuklarında göbek deliğinde kadar erkeklerde göbeğin tamamında çıkarmış benim yarısında çıktı kız bebeğe hamileydim. Şimdi 48 gün oldu doğum yapalı hala gitmedi çizgi