Geçen ay adetim üç gün gecikti sonrasında test yapıp pozitifi görmüştüm ama üçüncü günün sonunda adet olup aslında hamile olmadığımı öğrendim.Ama adetim üç veya dört gün sürdü ilk defa böyle birşey yaşadım çünkü normalde 8-9 gün sürer mutlaka.Ayrıca adet süresince normal vajinal akıntım beyazımsı çok oldu ona da anlam veremedim.Çok acemiyim kızlar inanın belkide bu süreç hakkında hiçbirşey bilmiyorum.Burdada okuyup anlamaya çalışıyorum.Yerleşme kanaması başlıklı bir yazı okuyup ondan şüphelenmiştim ama bu kanamanın nasıl olduğunu dahi bilmiyorum.Sizce ne yapmam gerek.Dr a mı görünmem lazım yoksa tekrar bir test mi yapayım ümitlenmek de istemiyorum ama kafam çok karıştı napıcağımı hiç bilmiyorum..