Kızlar bebeğim arada bi öksürüyor sabah da peynir gibi kustu yeşil renkli suyla birlikte şimdi de hala arada öksürüğü var ama şükür Allah’a kusması yok bide hapşırıyor bazen aynı durumu yaşayan varmı eşim daha bebek hastaneye gitsek günah ne yapacaklar diyor bende götürme taraftarı değilim yaşayan varmı nasıl düzeldi