Eşimin tutturduğu ismi koymazdım sanırım benim seçeneklerim arasından seçmesine izin verirdim 🙈
9 yasında bir kızım var adı Ezra 6 yasında bir kızım var adı Elif şimdi 35 haftalık hamileyim leyla koyalım dedim beğenmedi Güneş olsun ozaman dedim tamam dedi 2 düşükten sonra tedaviyle oldu güneş gibi doğsun evimize dedi 💕 Güneş olucak inşallah