bktyldz MelekToprak Genelde çatlak oluşumunun genetik olduğunu söylerler. Herkeste olmuyor bende 30+5 haftalığım düzenli kullanmamakla beraber hindistan cevizi yağı sürüyorum.
Yalinn8 MelekToprak ben de 30 um basindan beri lierac kullaniyorum hic olmadi ama jelden mi yapisal mi bilemem, annemin de hic olmamis cunkii
Mcmc MelekToprak kaç kilo aldın ki çatlaklar başladı bende mart anasıyım inşallah erkenden gelmezse😒☺
zge_frdi MelekToprak ben bebe yağı kullaniyorum su an 37 haftaligim çatlağım yok. Karnım çok büyüdü ve cok gerildi. Büyümeye basladigindan beri sabah ve aksama dogru kullaniyorum. Kaşıntı olunca da sürüyorum