Sinemlinam Merhaba kizlar bir tane kızım var kızımda sürekli ekşi yedim ama normalde de hamile değilken tatlıyla hiç aram yok. Şuan 13 haftalık hamileyim 13 gün var kontrolüme ve genelde yine ekşi yiyorum ama erkek hissediyorum sizde nasıldı kızlar
sb17 Sinemlinam alakası olduğunu düşünmüyorum, ama yine de belirteyim sizin için, bebeğim erkek, ekşi aşerdim hep
huysuz__ Sinemlinam belirleyici bir şey değil, kendimden örnek vereyim; ilk kızımda ve oğlumda tatlıya daha düşkündüm ve rahattı gebeliklerim. Şimdi 3. Gebeliğim, ekşi tüketiyorum genellikle ve bulantı koku hassasiyeti baya sürdü -cinsiyeti kız.
1931 Sinemlinam hep ekşi aşerdim kız bekliyordum ama erkekmiş. Son zamanlarda etrafımda ekşi aşeren herkes cinsiyetin erkek olduğunu söylüyor tersine döndü sanırım artık
Sinemlinam Teşekkür ederim kızlar yorumlarınız için öncelikle sağlıklı olması ama bir tane kızım var ve 2 tane çocuk düşündüğümuz için hayırlısıyla erkek istiyoruz ama tabi hayırlısı sağlıklı olsunlar da merak etmiştim bu durumu teşekkür ederim ☺️
Ayse_2807 İlk oğlumda aşırı tatlı yerdim çikolata meyve hep tatlı yerdim şimdi 16 haftalık ikinci oğluma hamileyim çikolatadan tiksindim hep ekşi yiyorum tuzlu yiyorum bence değişkenlik gösteriyor cinsiyetle alakası yok