Tutaste_ Yaptırmayan varmı kime söylesem yaptırma diyor buna kadın dogumda calısan bi tanıdıgımda dahil yaptırmayan ve cpcugunu doguran sıkıntı oldumu ? Kandan bakılıyosa yüksekse şekeri neden içiriyolar filan dediler kafam karıstı
14022024 Tutaste_ ilk hamileligimde yaptırmıştım bişey cikmamisti şu an ikinciye hamileyim doktorum kan tahlilerime baktı yaptırmaya gerek yok dedi
Hamide_00 Tutaste_ canım ben yaptırmak istemedim sonra doktor çok geç kaldın hemen yaptır dedi mecburen yaptırdım bi sıkıntı çıkmadı bende de bebeğim de de
Cosimaniehaus Tutaste_ doktorunuz ne derse onu dinleyin bence. Benim doktorum açlık şekerime baktı ve zayıf oldugum için , ailede de şeker hastalığı olmadığı için riskli grupta değilsin yaptırmana gerek yok demişti. Meyve konusunda çok tüketme demişti bir de.
Tutaste_ 14022024 benide cagırdıda yapıcak ı kanmı lcak bilmıyorum seker yüklemesi yapıcaz dedi kan filan demedi hiç ama
14022024 Tutaste_ şeker yuklemesine kanla bakılıyor sadece önce aç karnina kan alınıyor sonra glikoz içiyorsunuz doktorunuz kaç saatlik istediğinde o oadar saat kan alınıyor yine
Tutaste_ 14022024 iste onu yaptırma dediler glikoz içme filan kadın dogumda calısan var almanyada ve biz yapmıyoruz ne saçma şeymiş dedi direkt