Goksunn Bebeğin kilosu 3900 olmuş ama daha doğum kanalına bile girmemiş, doktor suni sancı ile doğumu başlatacak, bu durumu yaşayan tecrübeli anneler var mı aramızdaa
elif475475 Goksunn ben de suni ile yaptım. Son 4 saat sancılı oldu benim sadece başlarda pişmandım suni aldım diye ama sezaryen olmaktan daha iyidir benim için. Zaten doğumdan sonra da unutulup gidiyor sancı acısı unutulmasa ikinciyi yapamazdım 🙃
Seymaduman Goksunn bende 2 hafta sonra suni sanci ile dogum yapacam cok korkuyorum bide ilk dogumum 😔
Nurak Seymaduman aşırı korkulacak birşey değil canım dogumun son 2 saati zor açılma ilerledikçe ağrı artıyor ben bir gün boyunca suni sancı aldım ☺️
Seymaduman Nurak ay biraz korkumu hafiflettiniz bende gebelik zehirlenmesi var tansiyonum fazla yukselmemisi gerekiyor 37 hafta suni sanciyle alacaklar. Zehirlenmeden dolayi bebegin gelisimi geriden geliyor 😔