Arzu45 Idrarimda enfeksiyon cikidi dokdora gittim hoc bir ilac yazmadi . Soyledim de . Benim su an kasintim var agrisi.aff edersini cisimi yaparken aciyor .sis gibi orasi. Ne yapa bilirjm dogal yontemle. Ve bu halimle namaz kilmak gunahmi?
Whitecolour Arzu45 başka bir doktora gidin lütfen enfeksiyon gebelikte tehlikeli erken doğum ve düşüğe sebep oluyor
Dlk1ygz Benim bildiğim en doğal yöntemi sıcak suya oturmak bekarken de bu durumum vardı annem her zaman sıcak suya oturturdu ve sabunla temizle kendini derdi bende işe yarardı.
kardelen54 Gecelere tek kullanımlık toplardan veriliyor bana 7.haftadan beri veriyor Dr enfeksiyon tehlikeli ilerlememesi lazım
Arzu45 Whitecolour benim 10 aylik bebegim var su an dusunmuyorum. Daha kucuk 2.3 sene sonra isderim.Insallah