[silindi] evet boğazı pişik olmuştu oğlumun ben de pudra süreyim dedim bi kaç kez pudraladım, elimle kamufle etsem de havaya uçuşanları soluyodu ister istemez, sonra kardeşim gördü çok tehlikeli, ağzını gözünü korusun da uçuşanları soluması bile riskli, ciğerlerine yapışabilir dedi, boğaz kısmına dökme diye uyarmıştı. Ben komple pudra olayını bıraktım sonra, kız çocuklarında da vajina içine kaçma durumu oluyomuş o da çok tehlikeliymiş . Çoğu bebek pudralarında asbest varmış, yurt dışında üretimi yasaklayan ülkeler bile varmış .içeriğine bakarak alın kullanacaksanız da