Huseynli_xedice Kızlar 10 cu haftadayım bebeyin hareketin hiss ediyorum normal mi bu? Bu arada 2 ci hamilelik, bugün daha açık hiss etdim
Hulo2105 Huseynli_xedice imkansız canım 16 da anca hissedersin bağırsak hareketidir hissettiğin. Daha çocuk 3 cm nereye erişecek de vuracak sana
Cnsuercnnn Huseynli_xedice bende hissediyorum kıpırtı gibi tam kaşıklarımda karıncalanma gibi de sanki emin olamadım
Cnsuercnnn Huseynli_xedice bende hissediyorum kıpırtı gibi tam kaşıklarımda karıncalanma gibi de sanki emin olamadım
Sevcan62 Huseynli_xedice hissettiğin bağırsak gazıdır 16 dan itibaren ilk gebeliklerde hissediliyor ikinci de daha erkenmis ama 10. Hafta çok erken hissedilmez 😊
Huseynli_xedice Hulo2105 ama qaz problemim hem yok hemde olunca ayırt edebiliyorum, bu dokunuş başka sanki cildine kimse dokunuyor, qaz pırt pırt ediyor bu dokunuyo elimle yine oynatıyorum yine dokunuyo))
Huseynli_xedice Sevcan62 ama qaz problemim hem yok hemde olunca ayırt edebiliyorum, bu dokunuş başka sanki cildine kimse dokunuyor, qaz pırt pırt ediyor bu dokunuyo elimle yine oynatıyorum yine dokunuyo))
Ebbruc Huseynli_xedice 14.haftadayım daha hissetmedim mümkün değil bence bağırsak hareketi falandır. Benimde 2.gebeliğim bu haftaya kadar ilerleyen