Kızlar selam emzirme döneminde saçları boyatmanın bir zararı var mı acaba daha çok yeniyim bir hafta oldu doğum yapalı. Hiç boyatmadım hamileliğimde şimdide sütten geçermi kimyasal diye tereddüt ediyorum fotoğraf çekimimiz var da boyasam mı diye düşündüm sizlere danışıyım dedim