Anneyimbenanneya Allahıma şükürler olsun bir evladım var saglıklı ikinci hamilelğimdi Dün gece az kanama geldi sabah cogaldı hastaneye gttm serum vs bisiler yaptılar sonra eve gönderdiler Eve geldim duşa girdim bebeğim düştü daha cok yeniydi cok kötüyüm 😭😭😭
yalandunyaa Anneyimbenanneya ah canım benim kaç haftalikti Rabbım sağlıklı hayırlı bir evlat daha nasip etsin inşallah
Ayselcnt Anneyimbenanneya geçmiş olsun..bende 2 gün önce kürtaj oldum.. ne yapalım nasipleri yokmuş yavrucuklarımızın.. Rabbim evlatlarımıza hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin..