kızlar 27 haftalık hamileyim. dün kan verdim. kolestrol değerlerim yükselmis . triligriserid desen o zaten 500 lerde . kolestrolum iyi çıkmıştı şimdi onlarda yükselmiş . kafayı yiyeceğim. yediğim pek birşey de yok . bir çok hamileye göre istahsizim bile. neden böyle oluyor kafama çok takıyorum. kalbim çok etkileniyor. lütfen moral verin çok ihtiyacm var ben mi böyleyim sadece . Hayırlısı ile bir an önce doğurup tedavi görmek istiyorum karaciğermle alakalii😣😣😞