Dlncbn Kizlar ilk gebeliğim o yüzden çok tecrubesizim üç gün olack gün içersinde sanki adetteymisim gibi adet sancisi çekiyorum karnımın altı agriyor sizce neden oluyordur
Turannnurr01 Dlncbn bende de oluyor sürekli değilse yatınca geciyorsa sorun yok demişti 31+2 im ben ama siz yine de sorun
LinamAsyam Dlncbn bende de oldu 31+3 bu haftadan itibaren normal dedi. Sen yinede kontrol et kendini 💐
Lamiya95 Dlncbn Dlncbn benimde ilk gebeliğim 32+4 günlük hamileyim dün geceden karnımın altında kadınlığımda ağrılar batma gibi şeyler oluyor sanki çoçuk çok aşağda haraket ediyor korkuyorum 🤦🏻♀️
Dlncbn Turannnurr01 sürekli değil ama gün içersinde oluyor resmen sanki addetymisim gibi ya salı günü kontrolüm var nst ve ultrason baklm rabbim hepimizin bebekelrini sağ salim kazasız belasız sağlıklı bir şekilde kucahimiza almaya nasip eder