Merymery2233 Hayatım boyunca ne yaparsam yapayım düşmem ne zaman gebe kalsam illaki bir iki kere düşerim Allahtan ellerimin üstüne düştüm, resmen önümü göremedim bize neden böyle oluyor acaba ?
masisi Merymery2233 bende cok sakarlaştım doktorum hem gebelikten dolayı normal dedi hemde aldığımız kilolardan dolayı vücudun dengesi şaşıyor ☺️ Dikkat et canım tek başına hiç bi yere çıkma
Gokkusagivemucize Ben de düşmüştüm kızıma gebeyken. Merdivenden çıkarken. Allah'tan çok ters bir hareket olmamıştı
Deletedmom308 Ben hamileliği öğrendikten iki gün sonra merdivenlerden kaymıştım 🤦♀️Tam da sabah namazı kılmaya gidiyordum.sanırım bu niyetim korudu bizi bi şey olmadı