Spinal sezryn doğum yapanlar yada genel anestezi fark etmez hep okuyorum yazanları falan ama herkes doğum anındaki stres acı vs bahsediyor. Benm ilk oglumda spinal sezeryan doğum yaptım özelde. Fakat doğum anı vs sorun yoktu ama sonrası karnıma kum torbası koymuslar haberim bile yoktu varlığından onu kaldırdıklarından sonra dehset ağrı çektim geri koymaları için bile ağlamıştım.ve anestezi etkisi geçtikçe 3-4tane ağrı kesici iğne yaptırdım ağrıdan ölüyordum resmen. Bende de bu travma kaldı ama çoğu doğum hikayesinde böyle bisey yaşayan olmamış galiba.Yürüyüş yaparken hiç ağrım olmadı gaz vs sorun yaşamadım.ama o anestezi etkisi gidince gelen ağrıyı unutamıyorum. Böyle bisey yaşayan var mı ? Şimdi 2.gebeligim yine aynısı olur diye aşırı korkuyorum.