Meloxaa Ftmn123- Bende ikinci çizgiyi çok silik görüyorum canım biraz daha bekle kan testi ver netleşsin ama büyük ihtimalle hamile olabilirsin ☺️
meri1 Ftmn123- ben yapınca negatifti adete 7 yada 8 gün vardı ama bi şeyler hissediyordum adete iki gün gecikince yaptım pozitifti silikti ama
Ftmn123- Hamide_00 evet var ama bu 9 gün kala yapıldı ve ogün 3 tane daha yaptım negatif çıktı bilmiyorum
Nurnlbnt Bende test yaptım akşam tek çizgi çıktı ertesi gün sabah mide bulantısı vardı bir tane daha yapayım dedim bu sefer çift çizgiydi ama birisi silikti emin olmak için kan verdim pozitif 🥰 adet öncesi yapınca genelde silik çıkıyormuş diye duymuştum
Ftmn123- Nurnlbnt kız hepsi negatif di sonradan adete 6 gün kala yine yaptım oda negatifti bilmiyorumki