Merve5521 Ovulasyon testinde 10 ynda yumrtlama 11 inde çatlama gördüm bugün karnım ağrıyor diye tekrar test yaptım böyle çıktı acaba hamilelikli mi yoksa tekrar yumurtlama mı bilgisi olan yazabilir mi []( https://)