ezgi-47 Merhaba 19 haftalık oldum bugün bebeğimin hareketleri tekmesi hep aşağı tarafta normal mi acaba bilen varmı
ggmom ezgi-47 daha küçükler büyüdükçe yerleri değişiyor önemli olan hissetmeniz nerde olduğuna takılmayın yeri hala geniş döner durur😄
Lovelovebaby ezgi-47 normal canım rahim henüz aşağıda göbeğe çıkmamış oluyor tam olarak o yüzden bende o haftalarda aşağı da hissediyordum şimdi karnım da tam
Aysegll12 ezgi-47 bende 19.haftada ilk hissettiğim de aşağıda hissetmiştim şuan 21+2yiz biraz yukarıda kıpır kıpır bir sağda bi solda hissediyorum hareketlerini🥹🥹ve dünyanın en güzel hissi olabilir💓💓
Emos42 ezgi-47 tam 19. Haftamda ilk defa çok net hareket hissetmiştim ama öyle bir vuruyordu ki özel bölgemde acı oluyordu çıkacak sanıyordum korkup hemen doktora gittim sıkıntı yok dedi bazen ayakları aşağıda oluyormuş o yüzden çok aşığa hissediyormusuz
ezgi-47 ggmom Ewet doğru söylüyorsunuz önemli olan hissetmek hissediyorum ama endişe ettim bazen aşağıda olmaması lazım diyorlar
ggmom Aysegll12 ya acaba sizin de karnınız sert mi ben de karnımin sertliğinden pipiriklendim kasılma yok ama karnım sert sizin de öyle mii😄 23 um ben de sanki çok gergin hareketlerimi kısıtlıyor gibi büyüyor diye mi acaba ben mi evham yapıyorum nedir 🥲
ezgi-47 Betulbayar32_ benim ikinci bebeğim ondan. Erken hissettim yoksa ilk hamileliğimde 22. Haftada hisetmiştim
poyrazege1503 Bende 15+3 üm ama daha erken sanırım ya biseu hissetmiyorum korkuyorum 16 haftada hissedenler olmuş 54 kiloyum ama ilk gebeligim ne zaman hissederim acabaa🥰