gknlpln Dlk1ygz kayınvalidemde bana demişti ben koyayım mi ismini diye. Olmaz sen koyarsan annemede söz hakkı düşer demiştim. Ondan sonra daha bişi demedi. Sizde öyle söyleyebilirsiniz.
Dlk1ygz gknlpln İnanın afedersiniz ama beni bilen bilir büyüklerime karşı en ufak bir saygısızlığım olmaz ama kaynanam öyle bir hale getirdi ki beni her şeyi söyledim birbirimize demediğimiz kalmadı arsız inatla benimle yarışıyor
Sbhakcnn piiremsesinannesiii ailede herkes begendi bi onlara begendiremedik bşy çocuk bizm kendi ailem hiç karışmadı bile
Nehir-Poyraz Dlk1ygz rica ederim özelde yapmayacaksanız doğum oluyo. Ben şehir hastanesinde yapmıştım kattaki sekretere söylemiştim o çıkarttı ben taburcu oldum ogün kimliği geldi🥰 gittiğiniz hastanede bunu öğrenebilrisiniz