iremsevinc Kızlar teyzem hediye almış el ele dormire 2 ben bi türlü kuramadım sineklik kısmı takılmıyor birde en önemlisi yatar pozisyonda o yanlarda ki tuşlar kapanmıyor bunu kullanıp kuran yardımcı olabilir mi
tatlibebegim_ iremsevinc benimde sineklik kapanmıyo o yatay pozisyonda tuşları kitlenmiyor, bebeğim sevmedi içinde 5 dk yatıyo başka yatmıyo sıfır duruyor daha bileydim almazdım
gktgmom iremsevinc ben huggy smart aldım müziğinin sesi gayette iyi çıkıyor ninni dışında kuş sesleri doğa sesleri vs onlarda var sallamasıda üç kademeli ben sevdim umarım bebeğimde sever 😇
iremsevinc Hulo2105 aa çok teşekkür ederim canım youtubedan yapamadım da senin ki en yayar pozisyona gelince o yandaki tuşlar kitleniyor mu
iremsevinc tatlibebegim_ evet benimde sineklik takarken acılıyor anlamadım müşteri hizmetleri aradım mesai dışıymış
tatlibebegim_ iremsevinc videoyu izleyerekte yaptım olmadı sinekliği kapatırken zorlayıncada yatar pozisyon birden dik oluyor hemen
Dilek_04 tatlibebegim_ benimki de öyle oluyor ya sinekliği kapatınca yatar pozisyon dik oluyor inşallah bebeği koyunca öyle olmaz yoksa asla kulanılmaz
tatlibebegim_ Dilek_04 bebek yatınca bi sıkıntı olmuyoda benim bebeğim sevmedi 5 dk zor durduruyorum içinde hiç kullanmadı nerdeyse iki defa falan anca yatmıştır boşa almış oldum evde bekliyor kutusuna kaldırdım geri
tatlibebegim_ Dilek_04 bide kayıp gidiyodu içinden anlamadım daha yeni doğmuş bebek nasıl kayıyodu çok merak ettim altına müslin sermiştim
Dilek_04 iremsevinc kendi sesi az yani ama bence bir bebek için yeterli olmadı telefona bağlayıp nini açarsınız . İlk aldığımda denedim telefona bağlayınca sesi baya yüksek çıkıyor.
Kittennn Benim eşim kurdu tek sıkıntı sineklik inşallah bebek yatınca da böyle olmaz sinekliği takarken 90 derece bükülüveriyor alet