Benimde bebeğim 9. Haftasına kadar gelişmişdi kalbi durmuş ilac ile düşük yaptım icdiğim gün aynı gün düşdü ama günde 3 defa ağır ağrı kesicide yazmışdı ağrı kesicileri icdiğim icin cok sancım olmadı
Cok gecmiş olsun bende cok üzülüp ağlamışdım ama elden birşey gelmiyor malesef..
Öyle kusma bayılma felan olmadı ama ben yinede annemde kalmışdım ne olur ne olmaz diye, ikk gün kana bıraz şiddetlitdi sonra hafifledi baya