Efeninannesi_ Kızlar ALT 60 çıktı 9 haftalığım tüp bebekle gebe kaldım günlük progesteron iğne ve progesteron fitil kullanıyorum bunların etkisi varmıdır çok korkuyorum bilgisi olan var mı yarın doktora gideceğim inşallah kötü bişey demez moralim aşırı bozuk 😪
gocebeanne Efeninannesi_ referans aralığı kaç ki? çok yüksek değil gibi kullandığımız ilaçlarda yükseltiyor
Lavinia96 Efeninannesi_ benimde bi ara çok yükselmişti 110 falandı. Yediklerime dikkat ettim tuzu kestim yağlı yemedim bide ilaçlarımı bıraktırdı doktor bol su içmemi söyledi. Bi süre böyle devam ettim. Bi sonraki kan verişimde ciddi anlamda düşmüştü değerim hep takip ettirdim her ay tahlil yaptırmıştım. Üzülmeyin yarın doktorunuz da en doğrusunu söyler. Ben çok üzüldüm çok ağlamıştım o gece sabah doktora gidene kadar içim içimi yemişti.
Yasminnnnn Efeninannesi_ Benimde yüksek çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam 102 civarıydı gastroenteroloji bölümüne gittim kullandıgim vitamin ilaçlarını kesti bir hafta sonra kan verdim biraz düşmüştü 15 gün sonrasında tekrar kan verdim normal.degerine düşmüştü yediklerine dikkat et tuzlu yağlı yeme takipte kal ama mutlka inşallah bişey olmaz
Efeninannesi_ 0-55 ya internetten bakıyorum ilerisi gebeliğin sonlandırılmasına kadar falan gidiyormuş allah korusun korkutttular baya
Efeninannesi_ Lavinia96 Bende şuan kafayı yemek üzereyim İnşallah ya bende böyle kolay atlatırım ben 25 kğ verdim ekmek tuz yağ zaten yemiyordum ama daha dikkat ederim dediğiniz gibi su içmeyi çok ihmal ettim son 2 haftadır onunla alakalı olabilir