Minikkalbim19 Kızlar ben geçen iki üç güne kadar namaz kılarken normal wc kullanırken falan kasiklarimda bı sikisma şişlik hissediyordum anlıyordum yani şimdi iki gündür o şişlik hareket halinde hissetmiyorum gitmiş gibi sabahtan beri bakıp duruyorum ya morlaim bozuldu karnınız falan çıktımi nasıl
Burcak61 Minikkalbim19 bende 12+0 ım ve bende dünden beri hiç birşey hissetmiyorum hatta eşime de dedim bişe mi oldu acaba bebeğe diye hiç bişe hissetmiyorum hafif bi mide bulantım olurdu o da yok salı günü kontrolüm var umarım iyidir bebişlerimiz 😊
Caqlasu Minikkalbim19 Minikkalbim19 Ben 12+4 haftamdayım mide bulantım ve kusmam tam gaz devam ve hafif de karnım çıktı gibi. Eşim, ailem ve arkadaşlarım da bunu fark edebiliyorlar. Kişiden kişiye göre değişiyor karın çıkması.
Sedaylmz Sanırım bebeğin kesesi ve kendisi daha yukarı çıkmıştır nette buna benzer bise okudum bence sıkıntı yoktur çünkü bende önceden iç çamaşırının geldiği hizada şişlik fark ederdim şimdi göbeğe doğru benim bebeğim de 13 haftalik
Minikkalbim19 Sedaylmz aynen afedesin çamaşır lastiği alt kısımda kalıyordu şimdi tam yukarı çıkabiliyor hafif göbek kısmında şişlik var fotograflarda daha belirgin duruyor bintane fotoğraf çekiyorum olmayan şey nasıl çıksın diyorum yanagim Kasım.gozum.normal karnimda varki çıkıyor diyorum of valla düşün düşün bu hal oldum ya
Minikkalbim19 Burcak61 valla bende de hiç bişey kalmadı bende çok korkuyorum pazartesi bizimde kontrol işte az bişey karnım var diyorum karında olurmu hemen ama bilemedim ya yukarı çıkması içinde erkenmi bu kadar
seyda006 Kızlar bende 12+4 üm ve başım çok dönüyo karnımda büyüdü ve kasığıma arada ağrı giriyo tabiki şuan küçük hissedemem onu ama sanki ayaklaryla vuruyo kasığıma öyle bi his
seyda006 Minikkalbim19 canm ne güzel işte göbeğimde hafif şişlik var diyosun olması gerekende o değil mi zaten kasık şişmesi değil göbeğin şişsin
Anneyimben49 Kızlar neden korkuyorsunuz anlamadım ? Bebek daha küçücük hareketleri hissetmemeniz çok çok normal ve ilk hamileliğinizse. 18 - 20 haftalarda bebeği hissedebilirsiniz. Evham yapmayın lütfen 😊
Minikkalbim19 Anneyimben49 öylede yapmamam laizm en son 1 ay önce gitmiştim baya oldu doktora daha öncede kayıp olunca ister istemez her an algılar açık
Anneyimben49 Minikkalbim19 benimde oldu 2018 Mayıs ayında 33 haftalıkken bebeğim öldü karnımda. Şu an 15 haftalığım seni anlıyorum ama korkma lütfen. Bol dua 🤲 et Rabbime. Biz korktukça ALLAH korusun başımıza gelir o yüzden relaxxxxx 😂♥️
seyda006 Minikkalbim19 ben hiç kasıktan hamile olan görmedim 😁 karnım göbeğim büyüdü büyümüyo derler kimse kasığım büyümüyo demez bilmiyorum benimde ilk sağlıklı gebeliğim acemiyiz iştee
Minikkalbim19 Anneyimben49 ah çok üzüldüm sen benden büyük acılar yasamissin inan gözlerim doldu ben 9 haftalıkken kürtaj oldum inşallah Allah a emanetler çok takmamak lazım aynen
Anneyimben49 Minikkalbim19 O’ndan geldik, O’na gideceğiz. Doğumumda bir hayli zor oldu ama anlatmicam korkutmak istemiyorum sizi. Şunu söyleyebilirim Bol Dua Gerek 🤲. Bir de Normal Doğumu tercih edin 🤗
esractn Kızlar bu kadar evham yapmayın, korkmayin lütven. Bende 14 haftaligim üstelik ikiz hic karnım yok. Karnımız illa suan çıkcak diye bi şartta yok. 12.haftaya gecerken cogu belirtiler yok olabiliyor, icinizi ferah tutun bebislerinize kotu enerji gondermeyin