Meloxaa Kızlar yaklaşık 3-4 gündür ishalim ve davam ediyor ne yapmalıyım sizce? 20+0 haftadayız şu anda her şey normal görünüyor ama ishal beni korkutuyor ☹️
hepoyleolurzaten__ Meloxaa Şuan ishal salgını var Benim dört gün sürdü reflor artı antibiyotik kullandım doktorum meyve falan yememi söyledi ishalim geçene kadar öyle yaptım kefir falan için bağırsak düzenleyici yağlı şeylerden uzak durun ishaliniz geçene kadar
hepoyleolurzaten__ Meloxaa Ek olarak internet de gördüm nar ekşisi ishali kesiyor Muş onuda araştırın isterseniz
Skck Meloxaa ay ne çektim bende o haftalarda patates felan hiç işe yaramadı doktora gittim serum taktı ağrı kesici ilaç felan bir De ishal ilacı verdi öyle geçirdim yoksa mahvolmuştum
Aynurysr33 hepoyleolurzaten__ Benim de bir kaç gündür bu şekilde ve kusma halinde ne yaptıysam geçmedi ne yapacağımı bilmiyorum. Şehir dışındayim birde
Mucize-1 Meloxaa evet şuan bende karın ağrısı var ishalim şaştım muz yemekten tiksindim iyice bizde 15+2yiz
tamamdanolmuss Meloxaa yeni düzelebildim ben de. Bağırsaklarımda iltihap varmış. 5 serum yedim sabah 6 akşam 8 defa falan geçiyodum. 1 hafta sürdü resmen mahvoldum. Reflor flagyl verdi doktorum ek olarak
nur-can621 Meloxaa mutlaka gidin çok önemli bende olmuştu ishal hastaneye gittim vücudum su kaybetmişti bebeğim de etkilenmişti 2 gün kaldım hastanede serum verildi 1 kg’lik
Meloxaa Aynurysr33 Evet geçti zaten sadece ishali vardı kusma vs yoktu ama geçti çok şükür muz,haşlanmış patates falan yedim geçti
Aynurysr33 hepoyleolurzaten__ acile gittim serum taktılar sadece hala devam ediyor ne kadar kötü bişey