Carpıntım 2 haftadır var zaten hep 100-130 arası
Bugün ablamla avmye gittik daha ilk mağzadan yine carpıntım başladı ve midem bulandı (ac değildim, yiyipte cıkmışdım). Ani bir baygınlık hissi, bulantı, baş dönmesi göz kararması, carpıntı ve kalp + sol kol ağrısı oluşdu anlamadım kendimi nasıl magzadan dişarı attım anlatamam size oturcak bi köşe bulmak icin.. gözlerim gidiyo bayıldı bayılcam yani ablam Allahtan geldi tabi onun gelmesiyle ben baya bi kustum🙄🙄 kustukdan sonra bıraz rahatladım ama hala kötüyüm hala bulantı ayağa kalkınca baş dönmesi var
Başına gelen varmı acaba normalmi.. ben artık tek başıma dişarı cıkabilirmiyim bilmiyorum bi korku sardı beni ya yine olursa tek başımayken diye🙄