emineaycyilmaz Limonlukekkk Ben yeni sipariş verdim kargoya bugün verildi gelince söylerim sesiyle alakalı
cucunns12 Limonlukekkk yaa sizce alınmalı mı bende araştırma içerisindeyim baby2go markasına baktım ikisi arasında kaldım 💕
Hulo2105 Limonlukekkk zaten bangır bangır olmaz ki hafif müzik çalması lazım bende de var sesi gayet yeterli
tatlibebegim_ Limonlukekkk ben aldım sesi çok az ya sallanma ayarıda çok az bebeğim sevmedi 5 dk anca duruyor içinde boşa aldım bekliyor öyle bileydim almazdım 🫠
Limonlukekkk cucunns12 yok çok güzel fazla paralar vermeye gerek yok özelliklerı de güzel de müziği az gibi geldi belki bebeklere zarar vermesın diyedır
tatlibebegim_ Limonlukekkk maşallah benim kızım olsaydı da adını lina koycaktım oğlum oldu poyraz ali koyduk🤗