sedanur_bpr0 Emisen7 Bende rüyamda dogum yatağında yatarken doktorun bebegimin kalbinin durduğunu söylediğini görmüştüm. Çok gerçekciydi. Zaten hep kötü rüyalar görüyordum. Hem psikolojik hem hormonel bir durum. Çok şükür oğlum 26 aylık. 😊💞
Meloxaa Emisen7 Hiç öyle kötü düşünme canım içini ferah tut bebişinde etkilenir yoksa bu durumdan pozitif düşün pozitif olsun her şey ☺️🥰
Civciv53 Emisen7 rüyanı kimseye anlatma mümkünse akan suya anlat ve bol bol El mübdi zikri çek ve bu tarz şeyleri düşünme