Balm0990 Kızlar sonucum cıkmış ama sistemden göremiyorum 🤦🏻♀️ diğer hamileliğimde orda calışan arkadaşım hemen cekip atmıştı öyle bi tanıdığı olan yokmu yardım etse bana 🌸 duramıyorum merakdan Allahım bu nasıl bi gerginlik
Elif578 Balm0990 benimde çıkmış sadece kan değerlerini görüyorum e nabızda rapor ektedir filan yazıyo ama oda doktordan alıcaz sanırım
Elif578 Balm0990 ben 24 haziranda verdim 10 günü bulur dediler sonra tatile filan gittik anca geldim Salı günü gidicem bakalım sonuçlara ne der