Ays-0 Kızlar 29+0 hamileyim genital bölgeme ayağa kalkınca iğne gibi batma oluyor daha önce olmuyordu sebebi ne olabilir onun dışında ağrım sızım yok, uzanırkende yok ayağa kalkınca oluyo batma hissi??
Dilek_04 Ays-0 herhangi bir bilgim yok 32+6 oldum benimde bugün öyle oluyordu bende burda bekliyim neden oluyormuş ☺️
Bettdemm Ays-0 benim de oluyordu varisten şüphelendim ben ama doktorum akıntı da eklenince ağrıya mantar kaynaklı olabilir dedi iki tane fitil şeklinde ilaç verdi şuan geçti
06Canan Ays-0 3.yorumda arkadaşın dediği gibi bnde yarn 34.haftama giricem batmam oluyor şiddetli şekilde sanki bebek düşecekmiş gibi geliyor druma sordum akıntım iltihabım fazla bnm ikili fitil verdi şimdi var ama o kadar şiddetli değil
Ays-0 Dilek_04 Bebek büyüdükçe ordaki sinirlere baskı yapıyormus pozisyonla alakası olabilir diyolar haftaya kkntrolum var merak ediyorum açıkçası niye böyle oluyor, benimde bugün oldu ya 1 saat öncesine kadar yoktu biseyim
Dilek_04 Ays-0 inşallah önemli bişey değildir 🤲🏻 benim kontrolüme daha 2 hafta bar bakalım devam etmezse inşallah bişey olmaz
Bettdemm Ays-0 vajinal varis için de muayene olun isterseniz ben olmuştum aklımda soru işareti kalmasın diye
Ays-0 Bettdemm doktoruma söyleyeyim bari her hafta başka bı güncelleme geliyor anlayamadım gitti bu işi 🤣
Ays-0 06Canan benim o kadar şiddetli değil ağırlıkta yok öne doğru bakalım benim doktor ne diyecek umarım artmaz şiddeti
Dilek_04 Ays-0 benimki bir kaç saniye sürüp geçti 2 defa öyle oldu. Sizinki devam mı ediyor batma hissiniz