Kızlar bel fıtığım patlamış benim ve yerim de hiç duramadım emara girmek zorunda kaldım 12+4 günlüktü kortizonlu iğne yaptılar şuan 14 haftalık oldu 12 haftalıkken bebeğin hareketlerini nerdeyse çok iyi hissediyordum ama emar dan sonra hareketlerini daha hafif hissetmeye başladım ve bugün hiç hareketlerini hissetmedim korkuyorum sizce ben mi boşuna evham yapıyorum yoksa endişelenmeli miyim ?