Efeninannesi_ Kızlar ALT 60 çıktı 9 haftalığım tüp bebekle gebe kaldım günlük progesteron iğne ve progesteron fitil kullanıyorum bunların etkisi varmıdır çok korkuyorum bilgisi olan var mı yarın doktora gideceğim inşallah kötü bişey demez moralim aşırı bozuk 😪