Bugün sat göre 6 haftalık hamileyim karın ağrısı çok fazlaydı doktoruma gittim uygulama kalp atışının duyulabileceğini söylüyor ama doktorum 2 hafta sonra gelirsen duyarız dedi. Ağrım için de Proluton depot verdi kesem pazartesi tırnak ucu kadardı bugün net büyük yuvarlak olmuş bunun iyi bir şey olduğunu söyledi rahatlayım mı sizce beni rahatlatın lütfen 🤍